baru tadi aku balik dari library awam. mm...pegi sana dalam pukul 10 pagi dan balik lak dalam pukul 2.15 petang. puas hati bile pegi library.seme keje beres...klau duk umah...huhuhu.. pape pun susah nk menjadi.banyak sangat godaan...tv, handphone, mp3 dan paling utama...laptop. huhuuhu...tu tak termasuk godaan dari katil lagi.bila nampak katil je mesti rasa nk landing..huhuhu..sebab tu ambil keputusan tiba2 nk g library. sampai sana terkejutnyer... ramai plek je manusia ari nie.rupa2nya ade program something kat situ. ramai bebudak kecik plak tu. masuk je dalam lib seperti biasa g kat counter mintak locker key. ingatkan malas gak nk simpan beg dalam locker tu tapi bila ingat pengalaman yang lalu...takut plak. dulu aku penah simpan duit lebih kurang dalam rm30 dalam beg. masa tu tak terpikir plak pape2 yang buruk. pastu mase nk kuar g mkn dengan member,sedar2 duit dah xde.kejadian nie betul2 berlaku dan meninggalkan impak yang besar..huhuhu.so,lepas nie jadikan ia sebagai iktibar di masa hadapan.kepada kawan2 yang biasa pegi lib...jangan sesekali tinggalkan barang anda yang brharga dlam beg. kalau nk tinggal jugak..guna lah locker..jangan sayangkan duit singgit anda.sesungguhnya berbaloi bayar singgit (nk amik locker key) daripada ilang barang yang anda sayangi...

lepas simpan beg dalam locker tu..aku pun naik tangga looking for place to sit.nak naik lif takut coz aku xberteman..sorng je.jadi baek naik tangga lebih selamat. ingat nk duk kat tempat biasa aku duk...tingkat dua tapi hhuhuu dah ada orng kebas..so, naik tingkat tiga.duk kat satu tempat yang disediakan untuk individu. baru je nak duduk,ada sorng gurl tegur.rupanya2 classmate aku jugak.mula2 tekejut jgk coz aku xberapa rapat sangat dengan die tapi alhamdulillah... sekurang2nya terjalin silaturrahim kat situ.